آتليه عكاسي تخصصي كودك آتليه عكاسي تخصصي كودك .

آتليه عكاسي تخصصي كودك

عكس زيبا از دوران بارداري

در اينجا مي خواهيم به ذكر نكات مهمي بپردازيم كه يم تواند در نهايت رعايت انها به شما كمك فراواني نمايد تا عكس هايتان زيباتر و جذاب تر شوند.
۱-بهترين زمان براي عكاسي بارداري به نظر در هفت ماهگي مي باشد.چرا نمي گوييم دوران هشت و يا نه ماهگي ؟ چون ممكن است در اواخر دوران بارداري خود در ماه هشتم و يا نهم مادر دچار احساس خستگي شديد نمايد و به نظر ميرسد زياد اين زمان مناسب انجام عكاسي نخواهد بود.در ضمن به دليل اينكه ممكن است حجم شكم مادر در اين زمان به حداكثر نهايي خود رسيده باشد و همين امر موجب كاهش اعتماد به نفس مادر شده و اين رد كيفيت نهايي عكس ها نيز تاثير گذار مي باشد.
۲-مادر در اينجا به عنوان مخاط اصلي بايد به مانند گذشته بتواند آرايش خود را حفظ نمايد و اصلا توجهي به ميزان بر امدگي شكم خود نداشته باشد.شما براي انجام آرايش خود مي توانيد از يم نفر د راين زمينه نيز كمك بخواهيد.
۳-ما در آتليه عكاسي كودك نيل استوديو سعي خواهيم كرد در تمامي لحظات در كنار مادر باشيم با بالابردن حس اعتماد به نفس او كمك كنيم تا در نهايت عكس ها با كيفيت بالتري گرفته شوند.
۴-به نظر ميرسد طبق تجربه بهترين زاويه اي كه مي توان جهت عكس برداري در دوران بارداري مادر انتخاب نمود زاويه بالايي است.
۵-دقت داشته باشدي اگر مادر از شما تقاضاي عكس برداري به صورت سياه و سفيد دارد شما از ابتدا عكس هاي خود را به صورت رنگي بگيريد زيرا بعدا امكان تبديل عكس هاي رنگي به سياه و سفيد به راحتي وجود خواهد داشت.

10-مدل-فيگور-و-ژست-عكس-دوران-بارداري-دونفره-با-همسر-2


برچسب: ، آتليه بارداري، زيباترين عكس هاي آتليه بارداري، عكس تك زن باردار، ژست هاي زن باردار به همراه همسرش، ژست هاي مادر باردار با فرزندانش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۳۴:۳۱ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :